Lions Fietstocht voor Oekraïnse kinderen op 23 april

Fiets jij mee voor de Oekraïnse kinderen in onze omgeving?

Lions Club Donge Vallei is begaan met de vluchtelingen uit de Oekraïne en draagt graag een steentje bij in hun welzijn. In Dongen zijn ca. 15 kinderen opgevangen, die alles achter hebben moeten laten. En juist voor hen is extra aandacht nodig.

Om deze kwetsbare kinderen een mooie steun in de rug te kunnen geven organiseert de Lionsclub een fietstocht op 23 april 2023. We houden een speelse tocht in de omgeving van Dongen, Rijen, De Moer en Loon op Zand. Een mooie lentetocht speciaal bedoeld voor gezinnen. De tocht is ongeveer 40 km lang en kan altijd ingekort worden.

De fietstocht begint tussen 12:30 en 13:30 uur bij Den Hespel en op verschillende pleisterplaatsen zijn drankjes en versnaperingen verkrijgbaar voor de inwendige mens en zijn er leuke activiteiten voor kinderen. We zorgen voor voldoende rustmomenten en ontspanning tijdens deze fietstocht!

Deelname aan deze tocht kost € 9,- per persoon, kinderen tot 12 jaar € 4,50 per kind.
Let op: maximaal € 27,= per gezin.

De route ontvang je bij aanvang van de fietstocht.

De opbrengsten zijn geheel ten bate van de kinderen van de Oekraïnse vluchtelingen, die nu thuis zijn in onze omgeving.