Wijnproefmiddag 6 november 2022 in de oude kerk Dongen voor goede doel.

Wijnproefmiddag en boekenmarkt op 6 november 2022 in de oude kerk Dongen voor goede doel.

Lionsclub Donge Vallei organiseert ook dit jaar weer een fantastische wijnproefmiddag voor het goede doel.

De lionsclub nodigt iedereen die van wijn houdt of er eens op een plezierige manier meer kennis van wil opdoen van harte uit voor onze Wijnproefmiddag, op zondag 6 november van 14.00 tot 17.00 uur in de Oude Kerk, Kerkstraat 56 te Dongen.

U kunt die middag op een prachtige monumentale locatie in een geweldige ambiance genieten van heerlijke wijnen van onze leveranciers Rovin en Jan van Hest. Zij presenteren een ruim assortiment heerlijke wijnen, die u kunt proeven en natuurlijk ook kopen tegen een aantrekkelijke prijs. Een mooi moment om wijn in te kopen voor de feestdagen, waarbij u dan tevens een goed doel ondersteunt! De toegang is gratis!

Nieuw dit jaar is een boekenmarkt met zeer toepasselijke wijn/drank en kookboeken. Een boek kost € 2 en 3 boeken kosten €5.

De opbrengst van de proeverij en de boekenverkoop komt ook dit jaar ten goede aan Stichting Stronk, dè innovatieve jeugdwerkplaats in Noord-Brabant (www.stronkmaakt.nl). Tijdens de wijnproefmiddag zal Stronk acte de présence geven en u meer over de activiteiten vertellen en laten zien. Mocht u onverhoopt niet in de gelegenheid zijn om op 6 november langs te komen, dan is onze wijnwebshop (www.lcdvwijn.nl) vanaf maandag 7 november geopend, met daarin dan een mooie selectie van de in de Oude Kerk te proeven wijnen.

Wij zien u graag op 6 november! Fijn als u komt!