Donge Vallei Rally op 3 juli 2022

Met veel plezier kondigt Lionsclub Donge Vallei de hervatting van de traditie van onze gewaardeerde Rally Donge Vallei aan na twee jaar gedwongen pauze vanwege Corona.

Op 3 juli gaan we eindelijk weer van start in Dongen bij de Cammeleur en eindigen we de rally in Loon op Zand.

Waarom Loon Op Zand? Omdat aan onze club inmiddels ook de Lions-leden van Loon Op Zand, Kaatsheuvel, Udenhout en De Moer verbonden zijn. Met deze uitbreiding dekken we een groter gebied en hebben we de kans op méér deelnemers en kunnen we al doende méér betekenen voor de Goede Doelen.

De rally op 3 juli zal een enigszins gewijzigde opzet krijgen. We beginnen iets later op zondag en eindigen niet met een 4- gangen diner, maar met een aangeklede en uitgebreide borrel. Gezelligheid staat voorop terwijl de echte autoliefhebber ook aan zijn trekken komt. Alle auto’s van modern tot klassiek en natuurlijk de volledig elektrische wagens zijn welkom. En goed te weten dat het inschrijfgeld veel lager zal liggen dan voorheen.

Ook dit jaar is de opbrengst van de rally bestemd voor een goed doel. Dit jaar voor het nationale voetbaltoernooi voor G-teams in september in Dongen op het complex van DVVC . G-teams zijn teams met voetballende kinderen met een beperking. Dit jaar bestaat het G-team van DVVC alweer 14 jaar.

Gedragen door veel vrijwilligers, die wekelijkse trainingen verzorgen om het team klaar te stomen voor de reguliere KNVB competitie voor G-teams verdienen zij veel erkenning.

In september 2022 wordt in Dongen een groot landelijk toernooi georganiseerd met deelname van een groot aantal G-teams van andere clubs. De organisatie daarvan is een hele klus en dat verdient veel waardering maar men kan ook een financiële ondersteuning goed gebruiken. Vanwege dit sympathieke en maatschappelijke doel zal de Lionsclub Donge Vallei het toernooi sponsoren door een deel van de opbrengst van de rally die op 3 juli 2022 wordt georganiseerd ter beschikking te stellen.

Een ander deel van de opbrengst zal ter beschikking worden gesteld aan de opvang van Oekraïense vluchtelingen in de Donge Vallei regio.

Meer informatie en inschrijven op: Rally Donge Vallei