Wijnproefmiddag 27 oktober

Opbrengst voor Stichting Jarige Job

Lionsclub Donge Vallei met leden uit Dongen en Rijen organiseert ook dit jaar weer een smaakvolle wijnproefmiddag voor het goede doel in de Oude Kerk aan de Kerkstraat in Dongen.  De proeverij is van 14 uur tot 17 uur. Iedereen is welkom.
Het proeven van de wijnen is gratis. De proeverij wordt omlijst met lekkere hapjes en live muziek. Proeven is gratis, alleen voor de hapjes wordt een bijdrage gevraagd. De bedoeling van de proeverij is dat de bezoekers natuurlijk wat lekkere wijn bestellen. De opbrengst daarvan gaat naar ‘Stichting Jarige Job”  voor kinderen in Dongen en Gilze-Rijen.. Kijk voor meer informatie op www.stichtingjarigejob.nl

De wijnactie van vorig jaar bracht ruim € 2000 op.

Lionsclub Donge Vallei is onderdeel van het wereldwijde netwerk van Lions International, gericht op belangeloze hulp aan kwetsbare mensen. Niets bij deze organisatie blijft aan de strijkstok hangen. Leden zijn allemaal vrijwilligers.
Kom vrijblijvend langs. U kunt niet alleen lekkere wijn proeven maar ook meer te weten komen over onze organisatie.
Onze facebookpagina: Lionsclub Donge Vallei
Klik op de foto hieronder om de pdf te openen.

Bestellijsten: