2E EDITIE RALLY DONGE VALLEI

DOE MEE VOOR HET GOEDE DOEL
Opbrengst naar Air4Tieme en Met je Hart

Op zondag 23 juni 2019 organiseert Lionsclub Donge Vallei de tweede editie van  de Rally Donge Vallei. Deze rally is een vooral gezellige eendaagse tourrit voor het goede doel. U kunt inschrijven voor de tourklasse of voor de sportklasse. Hierdoor is de rit voor zowel beginners als voor gevorderde rallyrijders zowel leuk als uitdagend. De goede doelen waarvoor we deze editie rijden zijn en Air4Tieme en Stichting met je Hart.

Kosten voor deelname aan deze dag bedragen € 295 per equipe. Dit is inclusief ontbijt, lunch, diner, alle drankjes en diverse goodies. Een equipe bestaat uit 1 auto en 2 deelnemers, een chauffeur en een navigator.

De eerste editie (2018)  kende een netto opbrengst van 7.500. Dat moeten we dit jaar kunnen overtreffen.

Air4Tieme, een activiteit van en voor Tieme Siemons doneert de opbrengst zonder kosten direct aan het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam voor onderzoek naar medicatie tegen taaislijmziekte.. Dat is een erfelijke, chronische en helaas ongeneeslijke ziekte die voornamelijk jonge mensen treft. Tieme (9)  Siemons uit Dongen lijdt zelf aan deze ziekte.
Stichting met je Hart slaat een brug tussen vergeten worden en aandacht krijgen en daarmee zet ze zich in voor de kwetsbare en eenzame ouderen in onze samenleving.
Wilt u inschrijven voor deze rally?  Dat kan via onze website www.rallydongevallei.nl. Volgt u ons ook op de sociale media, Facebook en Instagram voor alle nieuwtjes en andere ontwikkelingen. Wilt u meer informatie over de rally of over sponsoring, dan kunt u altijd mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Rally Donge Vallei finish