We Serve, wij dienen

De Lionsclub Dongevallei helpt...

Lionsclub Dongevallei

Wijnactie oktober 2018

Opbrengst € 2.500 voor het goede doel.

Zoals elk jaar organiseert onze club in oktober een wijnproefmiddag voor het goede doel in de Lambertuskerk in Raamsdonk. Een sfeervolle middag met de heerlijkste wijnen en lekkere hapjes. De wijnen zijn geselecteerd door wijnhandel Rovin uit Dongen en Van Hest Wijnen uit Rijen. De hapjes worden verzorgd door Restaurant SED uit 's-Gravenmoer.

Ook afgelopen jaar was het weer een druk bezocht evenement, waar de bezoekers konden genieten van de uitgekiende selecties wijnen in diverse prijsklassen. Voor ieder waren er wel aantrekkelijke wijnen in verscheidene prijsklassen. De bezoekers konden ter plaatse bestellingen plaatsen. Van de verkochte wijnen gaat een groot percentage naar de twee goede doelen, die vorig jaar aandacht kregen. De Grobbebollen in Rijen en Met je Hart in Dongen. De opbrengst bedroeg € 2.500.

Ook dit evenement past in onze doelstelling ons belangeloos in te zetten voor het goede doel.

Dit jaar zal er zeker weer een wijnevent volgen.